Saturday, January 1, 2011

new year time....

wahh....aku rasa macam dah lama je tak buka blog ni...rasa rindu plak dekat blog ni...maybe aku dah jatuh cinta kot dekat blog ni..untuk pengetahuan korang semua,aku dapat cuti 3 ari sempena tahun baru and Malaysia menang dalam perlawanan bola sepak ari tu...best ooo dapat cuti 3 ari sebab bukan senang nak dapat cuti banyak macam tu.paling tak pun dapat cuti dalam seminggu tu 1 ari je.tu pun aku dah bersyukur sangat-sangat...


ari ni aku macam biasa bangun tido,mandi n makan..lepas tu member-member aku ajak aku gi time square..konon-kononnya nak window shopping la katakan..aku pun bersiap-siap dan terus gi dengan menaiki monorail...dalam monorail tu,orang punya la ramai.aku sampai tersepit-sepit dekat dalam monorail...


bila dah sampai je dekat time square,aku ingatkan tak la ramai sangat orang....tapi aku silap..mak aiii....ramai giler orang dekat sana...setiap kedai,mesti ade je orang...ye la,tahun baru la katakan.tapi apa-apa pun,aku happy la shopping ari ni..


aku gi shopping dekat elianto je...dekat situ je aku mampu shopping....hehehe....tu je la setakat ari ni yang aku boleh kongsikan...

nanti bila aku dah ada hot news,aku kongsi la dengan korang semue...

No comments:

Post a Comment