Tuesday, December 28, 2010

my lovely cup cake....

ari ni aku nak cite pasal cup cake aku yang paling aku suka..cup cake ni member aku yang tempah dalam facebook...bila dia tunjuk je cup cake ni dekat aku,terus aku minat sebab cup cake ni comel sangat..aku pun dengan senang hati terus order cup cake ni..cup cake ni ada 12 biji..tapi aku share dengan member aku.so....sorang dapat 6 biji la..

member aku pilih colour untuk dia punya cup cake biru and putih..kata dia [utih tu melambang kan kesucian..aku pula pilih colour pink and purple..aku fikir colour ni comel tambah-tambah pink..walaupun aku tak berapa minat pink,tapi aku bantai je labu...

dekat cup cake kteorang,kteorang letak nama couple kteorang masing-masing...

rasa cup cake aku ni pun boleh tahan sedap la...

No comments:

Post a Comment